Середа, 08.02.2023, 17:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Духовики-естрадники КУКіМ

Тест-опитувальник мотивації досягнення А. Меграбяна

 

 

Модифікацію опитувальника А. Меграбяна для виміру мотивації досягнення (ТМД) запропонував М. Ш. Магомет-Емінов. ТМД призначений для діагностики двох узагальнених стійких мотивів особистості: мотиву прагнення до успіху і мотиву уникнення невдачі. Причому оцінюють, який із цих двох мотивів у випробуваного домінує.

 

Тест є опитувальником, що має дві форми — чоловічу (форма А) і жіночу (форма Б).

 

Тест складається з низки тверджень, що стосуються певних сторін характеру, а також думок і почуттів із приводу деяких життєвих ситуацій. Щоб оцінити ступінь вашої згоди або незгоди з кожним твердження, використовуйте таку шкалу:

 

+3 — цілком погоджуюсь;

 

+2 — погоджуюсь;

 

+1 — швидше погоджуюсь, ніж не погоджуюсь;

 

0 — нейтральний;

 

-1 — швидше погоджуюсь, ніж не погоджуюсь;

 

-2 — не погоджуюсь;

 

-3 — цілком не погоджуюсь.

 

Прочитайте твердження тесту й оцініть ступінь своєї згоди (або незгоди). Проти номера твердження поставте цифру, що відповідає мірі вашої згоди (+3, +2, +1, 0, -1, -2, -3).

 

Не витрачайте часу на його обмірковування.

 

Тест опитувальнтка (форма А)

 

1.  Я більше думаю, як одержати хорошу оцінку, ніж боюся одержати погану.

 

2.  Коли я повинен виконати складне, незнайоме мені завдання, то волів би зробити його разом з кимсь, ніж працювати самотужки.

 

3.  Я частіше беруся за важкі завдання, навіть якщо не впевнений, що зможу їх вирішити, ніж за легкі, у рішенні яких сумніваюся.

 

4.  Мене більше приваблює справа, що не вимагає напруження і в успіху якої я упевнений, ніж важка справа, у якій можливі несподіванки.

 

 

5.  Якби мені щось не вдавалося, я б швидше доклав усіх зусиль, щоб з цим впоратися, ніж взявся б за те, що мені може вдатись добре.

 

6.  Я надаю перевагу роботі, у якій мої функції чітко визначені і зарплата вища від середньої, перед роботою із середньою зарплатою, у якій я повинен сам визначати свою роль.

 

7.  Я витрачаю більше часу на читання спеціальної літератури, ніж художньої.

 

8.  Я б віддав перевагу важливій справі, хоча ймовірність невдачі в ній дорівнює 50%, перед справою досить важливою, але не важкою.

 

9.  Я швидше вивчу розважальні ігри, відомі більшості людей, ніж маловідомі ігри, що вимагають майстерності.

 

10.  Для мене дуже важливо робити свою роботу якнайкраще, навіть якщо через це в мене виникають суперечки з товаришами.

 

11.  Якби я мав намір грати в карти, то швидше зіграв би в розважальну гру, ніж у важку, що потребує міркувань.

 

12.  Я віддаю перевагу змаганням, де я сильніший від інших, перед тими, де всі учасники мають однакові можливості.

 

13.  У вільний від роботи час я опаную техніку якоїсь гри швидше для розвитку свого уміння, ніж для відпочинку і розваг.

 

14.  Я швидше волію зробити якусь справу так, як я вважаю за потрібне, нехай навіть із 50-відсотковим ризиком помилитися, ніж робити її так, як мені радять інші.

 

15.  Якби мені довелося вибирати, то я швидше вибрав би роботу, у якій початкова зарплата становитиме 1500 грн. буде такою невизначений час, ніж роботу, у якій початкова зарплата дорівнює 750 грн. і є гарантія, що не пізніше ніж через 5 років я одержуватиму 5000 грн.

 

16.  Я швидше волію грати у команді, ніж змагатися віч-на-віч.

 

17.  Я волію працювати самовіддано, поки не матиму цілковитого задоволення від здобутого результату, ніж прагнути закінчити справу якомога швидше і з меншими зусиллями.

 

18.  На іспиті я б віддав перевагу конкретним питанням, що вимагають висловлення власної думки.

 

19.  Я швидше оберу справу, у якій існує імовірність невдачі, але є й можливість досягти більшого, ніж таку, у якій моє становище не погіршиться, проте й істотно не поліпшиться.

 

20.  Після успішної відповіді на іспиті я швидше полегшено зітхну («пронесло!»), ніж втішатимусь хорошою оцінкою.

 

21.  Якби я міг повернутися до якоїсь незавершеної справи, то швидше б взявся до важкої, ніж до легкої.

 

22.  У виконанні контрольного завдання я більше турбуюся про те, як би не допустити якоїсь помилки, ніж думаю про те, як правильно його вирішити.

 

23.  Якщо в мене щось не виходить, я краще звернуся до когось за допомогою, ніж сам продовжуватиму шукати вихід.

 

24.  Після невдачі я стаю більш зібраним й енергійним, ніж втрачаю бажання продовжувати свою справ у.

 

25.  Якщо є сумнів в успіху якоїсь справи, то я швидше не ризикуватиму, ніж все-таки візьму в ньому активну участь.

 

26.  Коли я беруся за важку справу, я більше побоююся, що не впораюся з нею, ніж сподіваюся, що все вдасться.

 

27.  Я працюю ефективніше під чиїмсь керівництвом, ніж коли особисто відповідаю за свою роботу.

 

28.  Мені більше подобається виконувати складне незнайоме завдання, ніж те, в успіху якого я впевнений.

 

29.  Я працюю продуктивніше над завданням, коли мені конкретно вказують, що і як виконувати, ніж тоді, коли мені описують проблему загалом.

 

30.  Якби я успішно вирішив якесь завдання, то з великим задоволенням взявся б ще раз вирішити щось схоже, ніж щось іншого типу.

 

31.  Коли потрібно змагатися, у мене швидше виникає інтерес і азарт, ніж тривога і занепокоєння.

 

32.  Мабуть, я більше мрію про свої плани на майбутнє, ніж намагаюся їх реально здійснити.

 

Тест опитувальника (форма Б)

 

1.  Я більше думаю про одержання гарної оцінки, ніж побоююся одержати погану.

 

2.  Я частіше беруся за важкі завдання, навіть якщо не впевнена, що зможу їх вирішити, ніж за легкі, які знаю, як вирішувати.

 

3.  Мене більше приваблює справа, що не вимагає напруження й в успіху якої я впевнена, ніж важка справа, у якій можливі несподіванки.

 

4.  Якби мені щось не вдавалося, я б швидше доклала усіх зусиль, щоб з цим впоратися, ніж взялася б за те, що в мене може добре вийти.

 

 

5.  Я віддаю перевагу роботі, у якій мої функції чітко визначені і зарплата вища від середньої, перед роботою із середньою зарплатою, у якій я повинна сама визначати свою роль.

 

6.  Я більше боюсь зазнати невдачі, ніж сподіваюсь на успіх.

 

7.  Я віддаю перевагу науково-популярній літературі перед літературою розважального жанру.

 

8.  Я б віддала перевагу важливій справі, хоча ймовірність невдачі в ній дорівнює 50%, перед справою досить важливою, але не важкою.

 

9.  Я швидше вивчу розважальні ігри, відомі більшості людей, ніж маловідомі ігри, що вимагають майстерності.

 

10.  Для мене дуже важливо робити свою роботу якнайкраще, навіть якщо через це в мене виникають суперечки з товаришами.

 

11.  Після успішної відповіді на іспиті я швидше полегшено зітхну, що «пронесло», ніж втішатимусь гарною оцінкою.

 

12.  Якби я мала намір грати в карти, то я швидше зіграла б у розважальну гру, ніж у таку, що потребує міркувань.

 

13.  Я віддаю перевагу змаганням, де я сильніша від інших, перед тими, де всі учасники мають однакові можливості.

 

14.  Після невдачі я стаю більш зібраною й енергійною, ніж втрачаю бажання продовжувати справу.

 

15.  Невдачі отруюють моє життя більше, ніж успіхи приносять радості.

 

16.  У нових невідомих ситуаціях я швидше хвилююсь і непокоюсь, ніж цікавлюсь.

 

17.  Я швидше спробую приготувати нову цікаву страву, хоча вона може погано вийти, ніж готуватиму звичну, котра зазвичай добре виходила.

 

18.  Я швидше займуся чимось приємним і необтяжливим, ніж виконуватиму щось, на мою думку, що вартісне, але не дуже захоплююче.

 

19.  Я швидше витрачу увесь свій час на здійснення однієї справи, замість того, щоб виконати швидко за цей самий час дві–три інші.

 

20.  Якщо я занедужала і змушена залишитися дома, то використовую час швидше для того, щоб розслабитися і відпочити, ніж щоб читати і працювати.

 

21.  Якби я жила з кількома дівчатами в одній кімнаті, і ми вирішили б влаштувати вечірку, то я зволіла б сама організувати її, ніж допустила б, щоб це зробила інша.

 

22.  Якщо в мене щось не виходить, я краще звернуся до когось за допомогою, ніж сама продовжуватиму шукати вихід.

 

23.  Якщо потрібно змагатися, у мене швидше виникає інтерес і азарт, ніж тривога і занепокоєння.

 

24.  Коли я беруся за важке діло, я швидше побоююся, що не впораюся з ним, ніж сподіваюся, що воно вийде.

 

25.   Я працюю ефективніше під чиїмось керівництвом, ніж тоді, коли я особисто відповідаю за свою роботу.

 

26.   Мені більше подобається виконувати складне незнайоме завдання, ніж те, в успіху якого я впевнена.

 

27.   Якби я успішно вирішила якесь завдання, то з великим задоволенням взялася б ще раз вирішити щось схоже, ніж щось іншого типу.

 

28.   Я працюю продуктивніше над завданням, коли переді мною ставлять його лише загалом, ніж тоді, коли мені конкретно вказують, що і як виконувати.

 

29.   Якщо у виконанні важливої справи я припускаюся помилки, то частіше розгублююсь і впадаю у відчай, замість того, щоб швидко опанувати себе і спробувати виправити становище.

 

30.   Мабуть, я більше мрію про свої плани на майбутнє, ніж намагаюся їх реально здійснити.

 

Процедура підрахунку сумарного бала. Для визначення сумарного бала необхідно виконувати таку процедуру.

 

Відповідям випробуваних на прямі пункти опиту-вальника (помічені знаком «+» у ключі) приписують бали на основі такого співвідношення:

 

-3        -2       -1        0            1        2        3

 

1        2          3          4            5          6          7

 

Відповідям випробуваних на непрямі пункти опи-тувальника (помічені знаком «-» у ключі) приписують бали на основі співвідношення:

 

-3        -2       -1        0            1        2        3

 

7            6        5        4          3        2          1

 

Ключ до чоловічої форми:

 

+1, -2, +3, -4, +5, -6, +7, +8, -9, +10, -11, -12, +13, +14, -15, -16, +17, -18, +19, -20, +21, -22, -23, +24, -25, -26, -27, +28, -30, +31, -32.

 

Ключ до жіночої форми:

 

+1, +2, -3, +4, -5, -6, +7, +8, -9, +10, -11, -12, -13, +14, -15, -16, +17, -18, +19, -20, +21, -22, +23, -24, -25, +26, -27, +28, -29, -30.

 

Після підрахунку сумарного бала визначають, яка мотиваційна тенденція домінує у випробуваного.

 

Бали усієї вибірки випробуваних, що беруть участь в експерименті, ранжирують і виділяють дві контрастні групи: верхні 27% вибірки характеризуються мотивом прагнення до успіху, а нижні 27% — мотивом уникнути невдачі.

Форма входу
Наші викладачі
Категорії розділу
Творча діяльність оркестрів [12]
Інформація про концертні виступи духового та естрадного оркестрів КУКіМ
Вітання [30]
Привітання з нагоди різноманітних свят
Розпорядження адміністрації [6]
Ознайомлення з наказами та розпорядженнями адміністрації, що стосуються життя відділу ДЕІ КУКіМ
Дидактично-методичні матеріали [0]
Огляд дидактично-методичного забезпечення спеціалізації
Повідомлення для студентів [21]
Оголошення, запрошення
Block title
Духовий оркестр
Брати Дорошенки
Ганна Павленко
Духовий оркестр
Block title
Block content
2 курс 2011
З ДНЕМ СТУДЕНТА
Пошук
Календар
«  Лютий 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Освітній портал
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань Українська вільна бібліотека, безкоштовна електронна бібліотека онлайн
Рефераты -->
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 46
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Користувачі

Copyright MyCorp © 2023